Fulfillment

Fulfillment dla eCommerce

Najlepsza jakość logistyki
dla e-commerce w biznesie

Prowadzenie sklepu internetowego może okazać się dużym wyzwaniem, zwłaszcza w czasach intensywnego rozwoju sprzedaży online oraz wzrostu zainteresowania zakupami w sieci. Jeśli więc logistyka magazynowa staje się dla przedsiębiorstwa coraz trudniejsza, a pakowanie i wysyłka towarów zbyt czasochłonne, warto rozważyć fulfillment.

Usługa ta jest skierowana do przedsiębiorców działających w e-commerce, niezależnie od sprzedawanych towarów i rodzaju firmy. Tego typu outsourcing usług logistycznych mogą wykorzystać firmy oferujące swoim klientom odzież, obuwie, suplementy diety, kosmetyki, sprzęt elektroniczny i wiele innych produktów. Co więcej, ta usługa sprawdzi się zarówno w przedsiębiorstwach, które dopiero wchodzą na rynek, jak i tych, które mają już na nim ugruntowaną pozycję.

Poznaj fulfillment dla e-commerce bliżej!

Fulfillment dla e-commerce

To kompleksowa usługa logistyczna skierowana przede wszystkim dla sprzedawców działających w sieci. Korzystając z fulfillmentu, nazywanego też order fulfillment, współpracujesz z zaufanym partnerem, który zajmuje się magazynowaniem i wysyłką zamówień spływających do Twojego sklepu internetowego.

Zobacz, jak wygląda proces fulfillmentu:

Ikona auta

Przyjęcie towaru na magazyn

Ikona kartonów

Magazynowanie zgodnie z rodzajem i przeznaczeniem

Ikona paczki

Przygotowanie paczki do wysyłki

Ikona mapy

Wysyłka i śledzenie paczki

Ikona ludzika

Odbiór i obsługa zwrotów

W praktyce kształt usługi jest zawsze dopasowany do potrzeb oraz specyfiki Twojej działalności. Jeśli potrzebujesz pomocy z kwestiami, o których tutaj nie wspominamy – koniecznie się z nami skontaktuj. Najpewniej będziemy w stanie Ci pomóc!

Fulfillment e-commerce – usługi dodatkowe

Nasza praca to coś znacznie więcej, niż tylko pakowanie i wysyłka towarów. To także kompleksowa obsługa klienta, która stanowi trzon usługi fulfillmentu i logistyki kontraktowej.

W ramach tej obsługi świadczymy pomoc w odpowiednim brandowaniu opakowań i taśm, oklejaniu czy przepakowywaniu. Rozszerzyliśmy również ofertę o obsługę zwrotów dla branży fashion z pełnym refreshingiem (pranie, prasowanie, metkowanie, foliowanie itp.), który pozwala przywrócić pełną jakość większości produktów odzyskanych ze zwrotów od klientów.

Przez cały okres współpracy pozostajemy z Tobą w stałym kontakcie. Dzięki temu masz pełen wgląd w procesy logistyczne i wiesz, czym się w danej chwili zajmujemy.

Fulfillment dla e-commerce – korzyści ze współpracy

Dlaczego warto skorzystać z usług partnera logistycznego? Wieloletnie doświadczenie w obsłudze zamówień usprawnia prowadzenie biznesu i pozwala na jego nieustanny rozwój. Tego typu współpraca jest odpowiedzią na potrzeby firm handlowych, które: rozwijają się i potrzebują więcej przestrzeni magazynowej, nie nadążają z obsługą zamówień, dopiero powstają i nie mają doświadczenia w sprzedaży online oraz pewnych aspektach z tym związanych.

Usługi z zakresu logistyki – co można zyskać na takiej współpracy?

Fulfillment dla e-commerce zapewnia przede wszystkim korzyści finansowe. Kompleksowa obsługa zamówień pozwala na zmniejszenie wielu kosztów związanych z prowadzeniem sklepu internetowego. Co więcej, ta usługa może w dalszej perspektywie skutkować nawet zwiększeniem przychodu. Jak to możliwe?

Zlecając zewnętrznej firmie fulfillment dla e-commerce, nie trzeba:

    wynajmować powierzchni magazynowej,
    inwestować w urządzenia i sprzęt ułatwiający pakowanie zamówień,
    zlecać dodatkowych usług (ochrona, internet w magazynie, monitoring),
    zatrudniać magazynierów.

Dodatkowo, ponieważ obsługujemy dziesiątki tysięcy zamówień każdego miesiąca, dajemy naszym klientom dostęp do atrakcyjnych cen materiałów do pakowania i usług kurierskich. A skoro już o tym mowa – oferujemy szerokie możliwości personalizowania paczek, w tym brandowane opakowania, inserty i inne elementy, które pomogą Ci zapaść klientom w pamięć.

Powierzając fulfillment dla e-commerce doświadczonemu partnerowi, zyskujesz profesjonalną obsługę, dopasowaną do indywidualnych wymagań i potrzeb Twojej firmy.

Logistyka magazynowa komfort i bezpieczeństwo

Korzystanie z tego rodzaju usług oznacza też korzyści w zakresie bezpieczeństwa. Nowoczesny system monitoringu, zamontowany w przestrzeni magazynowej, pozwala na ciągły nadzór nad całym procesem obsługi zamówień.

Dbamy również o odpowiednie przechowywanie powierzonych towarów tak, aby się nie zniszczyły, nie uszkodziły, ani nie zaginęły. Przechowywane artykuły są umieszczane w magazynie, w którym panują optymalne dla nich warunki (temperatura, wilgotność).

Bez wątpienia jednak najważniejsza korzyść ze współpracy z nami, to ogromna oszczędność czasu. Ciągłe dopilnowywanie kwestii logistycznych pochłania mnóstwo czasu, przez co nie zostaje go wystarczająco dużo na rozwój firmy, czy sprawy prywatne. Z usługą fulfillmentu nie masz tego problemu!

Usługi logistyczne – ile kosztuje fulfillment dla e-commerce?

Z naszego doświadczenia wynika, że przy określonej minimalnej skali biznesu fulfillment jest tańszy niż prowadzenie logistyki we własnym zakresie. Koszty stałe (takie jak wynajem magazynu i opłacanie pracowników) znikają bezpowrotnie. Na koniec każdego okresu rozliczeniowego otrzymujesz jedną fakturę, która uwzględnia wszystkie poniesione koszty.

Koszty fulfillmentu dla e-commerce są zależne od:

    wybranego modelu współpracy
    wynajmowanej powierzchni magazynowej,
    liczby wysyłanych paczek,
    dodatkowych zleconych usług (np. etykietowanie, pakowanie na prezent itp.).

Szczegóły

Dostawy

Organizujemy transport towarów do magazynu i przyjmujemy je na dowolnych nośnikach.

Magazynowanie

Rozmieszczamy towar na miejscach paletowych lub półkach o różnej pojemności, w zależności od gabarytu produktów.

Kompletacja produktów

Pakujemy zamówienia w wybrany sposób, z zachowaniem najwyższej staranności i terminowości.

Monitoring i bezpieczeństwo

Posiadamy system podglądu zdarzeń od momentu rozładunku przy rampie do czasu przekazania przesyłek firmie transportowej.

Obsługa zwrotów i reklamacji

Jesteśmy pierwszym kontaktem z klientem w sprawach dotyczących zwrotów i reklamacji. Podczas procesów wykonujemy dokumentację zdjęciową, weryfikujemy stan jakości i przygotowujemy towar do ponownej sprzedaży.

Customer Service

Twoi Klienci komunikują się z nami poprzez infolinię, chat oraz pocztę e-mail.